SELLPY OG H&M LANCERER SECOND-HAND I TYSKLAND

Sellpy har leveret second-hand tøj I Sverige siden 2014, nu lancere de også i Tyskland. H&M ejer 70% af Sellpy til at understøtte deres fremstød for at tilbyde bæredygtig mode, og skifte fra en lineær til en cirkulær tekstiløkonomi. H&M fokusere i fremtiden på at udvikle nye forretningsmodeller indenfor leje, reparation og gensalg, der prioriteres lige så højt som deres investeringer i forretningsudvikling indenfor nye genanvendelses teknologier og materialer.

Sellpy håndtere alt for kunderne, når de vil købe eller sælge deres tøj på platformen. Sellpy sender en pose til kunden til fremsendelse af deres brugte tøj, og såt herefter for alt fra modtagelse, fotografering, salg samt forsendelse til den nye ejer.

Kunderne kan med deres Sellpy App følge hvordan salget går med deres tøj samt få udbetalt eller donere deres gevinst til en god sag.

Second-hand markedet er en af de hurtigst voksende markeder, og specielt indenfor modeindustrien er den meget udbredt. Spændende at se hvornår vi ser Sellpy og H&M indtage det danske marked, og hvordan det vil påvirke konkurrencen i modeindustrien.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.