NYE FORRETNINGSMODELLER I MODE-INDUSTRIEN BYGGER PÅ BÆREDYGTIGHED

H&M’s flagskibs-butik i Stockholm afprøver #nyeforretningsmodeller med fokus på bæredygtighed, herunder second hand, abonnementsordninger og lejeservice for loyale kunder af fest- og bryllupstøj. Hele tøjindustrien er opmærksomme på at kunderne i dag ønsker at reducere deres økologiske fodspor, hvorfor H&M tilbyder reparationsservice i butikken. Der er også en skønhedssalon i butikken, så alt kan klares et sted før du går i byen. Hvis du kender en dansk butik/kæde, der fokuserer på bæredygtighed og som har implementeret det i deres butikskoncept, hører jeg gerne fra jer, da jeg er i gang med en artikel omkring nye butiks-koncepter set i lyset af inspiration fra udlandet og hvor langt vi er nået i Danmark.
#nyforretningsmodel #digitalisering #digitalledelseskultur #cirkulærøkonomi #kea #retail

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.