NY TEKNOLOGI – AKTIVER KUNDERNE ONLINE & OFFLINE

Billede venligst udlånt af Deciem.com/athome

Corona krisen har medført at Retail skal tænke alternativt så butikkerne er klar til tilsvarende udfordringer i fremtiden. Ikke mindst indenfor e-commerce accelerer udviklingen og anvendelsen af nye teknologier for at sikre en bedre adgang til kunderne både online såvel som offline.

En af de nye teknologier der vinder frem, er personlig online chat, hvor medarbejderne i butikken bliver digitale eksperter, der kan rådgive kunderne mens de sidder sikkert hjemme i stuen.

Deciem er en Canadisk baseret skin-care Retailer, der efter nedlukningen af deres 35 butikker d. 15. marts, implementerede virtuel konsultation til deres e-commerce site. Ved at gentænke deres butikskoncept lancerede de ’Deciem at home’ (https://deciem.com/athome) der er en online butiksløsning, hvor medarbejderne rådgiver kunderne ’live’.

Deciem anvender e-commerce platformen Hero (https://www.usehero.com/) til at understøtte deres virtuelle online koncept.

Hvis du vil have mere indsigt i nye forretningsmodeller herunder ny teknologi, så kontakt undertegnede eller deltag på vores Digital Ledelseskultur forløb her (https://digitalledelseskultur.dk/hoermere/).

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.