GUCCI LANCERE VIRTUEL SHOPPING

Gucci har som en af de første luksusvaremærker lanceret deres egen nye virtuelle butik, hvor kunderne kan kommunikere med personalet via videokald. Gucci har i modsætning til andre i Retail bygget en helt ny butik som kulisse i et studio i Florence, med professionelle Tv-kameraer og lyssætning for at kunne få den professionelle kvalitet på optagelserne. De fleste medarbejder arbejder på nuværende tidspunkt hjemmefra, men nogle få er blevet kaldt ind for at styre den nye virtuelle butik.

Den nye virtuelle butik er navngivet ’Gucci 9’ er blevet testet i Europa, Afrika og asien med et få antal medarbejdere fra lokationen i Florence. Det er planlagt at oprette tilsvarende butikker i blandt andet New York, Tokyo, Singapore, Sydney and Shanghai.

Spændende at følge de store luksusvaremærker der traditionelt arbejder med high-end offline købsoplevelser, og som nu træder ind i en online omnichannel verden og giver samme eksklusive oplevelser.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.